Monday, March 10, 2008
























































I går söndag skulle jag hem till Britt och hjälpa till med lite- trodde jag !

Kom in utan att ana vad som väntade mig "runt hörnet"........ där satt ni alla underbara kompisar och väntade , den mest underbara överraskning man kan tänka sig !!

Bara det att ni kunde hålla er tysta måste varit svårt (hihi) och jag kan inte med ord beskriva den underbara känsla som kändes inom mig (och fortfarande finns där).Vilka underbara,varma och sköna kramar jag fick ! Tack till er alla !!!

Yvonne, Sissi, Ann-Britt, Marcus, Mikaela, Helena, Maja och Britt att det finns sådana som ni gör att allt känns så mycket lättare.

Kan bara säga ett STORT TACK till er för den underbara tavlan som självklart hänger på en central plats i vardagsrummet !



Massor med kramar & katthår

Tina och alla Kukkdrillas i Hässelby



































No comments: